Digital Play

Digital Play
10 240 Ft

Számítógépes játékok a nyelvórán - középiskolás és felnőtt korosztály tanításához

Részletek

 

A Digital Play egyedülálló módon, a számítógépes játékok nyelvtanításban történő használatáról szól. A szerzők megosztják szakértelmüket innovatív tanórai gyakorlatokon keresztül, segítve a tanárok továbbképzését, a technológia iránt érzett elkötelezettségük felhasználásával.

  • útmutatás a digitális forradalom kihívásainak kezelésére
  • a diákok számítógépes játékokhoz való viszonyulása, a tanórai kereteken kívül
  • tanácsok és feladatok a számítógépes játékok tanórai integrálása tekintetében

 

A Digital Play három fő egységből áll: elmélet, gyakorlat és fejlesztés:

 

A. rész

Megvizsgálja a számítógépes játékok szerepét a társadalomban, az oktatásban és a nyelvtanításban, mellőzi a sztereotípiákat és javaslatokat tesz a számítógépes játékok nyelvtanításban történő felhasználására

 

B. rész

Tevékenységek részletes leírását tartalmazza, amelyek bemutatják a digitális játékok tanórai használatát. A tevékenységek különböző lehetséges forgatókönyvek alapján készültek el – a nem elérhető technológiától kezdve, az egy elérhető számítógépen és projektoron keresztül egészen a több számítógépig – a közös cél, a tanulók segítése tudásuk fejlesztésében, az idegen nyelv használatában, beleértve mind a négy nyelvi készséget.

 

C. rész

Segítséget nyújt a tanárnak abban, hogy hogyan integrálja a digitális játékkal kapcsolatos feladatokat a helyi tantervbe, illetve javaslatokat tesz arra, hogyan lehet magánemberként, illetve szakmailag fejlődni 21. századi tanárként.

Digital Play is available as both paperback and e-book. The e-book is available in the Kindle store where you can download the free Kindle reading app for every major smartphone, tablet, and computer.

 

Digital Play is a pioneering book on the use of computer games in language teaching, in which the authors share their expertise in training teachers in innovative classroom practice with their excitement for teaching with technology. It offers:

  • guidance on taking on the challenge of the digital revolution
  • insight into how learners engage with gaming outside the classroom
  • advice and activities for effectively bringing the world of gaming inside the classroom

Digital Play contains three distinctive parts which focus in turn on theory, practice and development:

Part A examines the role of computer games in society, in education in general and in language teaching in particular, dismissing stereotypes and suggesting ways of implementing games with language learners.

Part B consists of a bank of step-by-step activities showing how to use digital play in the classroom. Activities cover different possible classroom scenarios – from no available technology, through one computer and a projector to multiple computers – and they all have the common aim of helping learners improve their knowledge and use of the foreign language, covering all four language skills.

Part C shows the teacher how to integrate digital play activities into the wider environment of the syllabus and the school, and suggests ways of developing personally and professionally as teachers of the 21st century.

Adatok
Cikkszám
9783125013599
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!