Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Látogató számláló
0
0
6
9
7
2
7
Házhozszállítás

Termék részletek


Slug in a Jug (Angol szójáték rímpárokkal)

Slug in a Jug (Angol szójáték rímpárokkal)
  • Slug in a Jug (Angol szójáték rímpárokkal)
3 220 Ft

Három az egyben izgalmas rímjáték angolul tanuló gyermekeknek

  • Három különböző módon játszható a játék:

    Gyűjts össze minél több rímelő kártyát. Keresd a párokat! Keresd a rímeket!


    Kezdőkkel és haladókkal is jól játszható!

    A játék tartalma: 48 rímelő képkártya
    Játékosok száma: 2-4 gyermek részére
    Ajánlott: 5-12 éves korig

    Három az egyben izgalmas rímjáték angolul tanuló gyermekeknek. Győjtsetek össze rímelő
    ábrákat, hogy Slug in a Jug-féle mulatságos mondatokat, szószerkezeteket kapjatok, vagy keressetek rímeket, rímelő párokat!


    A játék célja:
    Minél több rímelő kártyát összegyűjteni.


    A játék menete:


    Jó angolosoknak


    · Terítsük szét az összes kártyát az asztalon képes oldalukkal lefelé. Minden gyermek húz
    egy kártyát, és képes oldalával felfelé maga elé helyezi az asztalra.

    · A legfiatalabb játékos kezd: húz egy kártyát középről, és felolvassa a rajta lévő szót. Ha a szó rímel a nála lévő kártya szavával, az újonnan húzott kártyát a régi mellé teszi, és mond egy mondatot, amiben a két szó szerepel.

    · Ha a szavak nem rímelnek, a kártyát visszateszi színével lefelé az asztalra.

    · Amikor egy játékos sorra kerül, kicserélheti páratlan kártyáját egy másikra a csomóból, de abban a körben nem kereshet hozzá párt.

    · Ha már van egy rímpárja, legközelebb húz egy kártyát és maga elé teszi, a következı
    körben keres hozzá párt vagy kicseréli. Megjegyzés: egyszerre csak egy páratlan kártya lehet egy játékosnál.

    · Játék közben a már meglévő rímpárhoz is adhatunk hozzá harmadik, negyedik rímelő
    kártyát, minden esetben ki kell találnunk egy mondatot, amiben az egy rímhez tartozó összes rímelő szó benne van.

    · Ha egy játékos olyan kártyát húz, amihez egy másik játékosnál már három rímelő kártya
    van, a következı körben visszateszi a kártyát, és másikat húz.

    · A játék addig tart, míg az összes kártya elfogy az asztal közepérıl. Ekkor kiszámítják a
    pontszámaikat: · 2 rímelő kártya = 2 pont; 3 rímelő kártya = 5 pont; 4 rímelő kártya = 10 pont. Az győz, akinek a játék végén a legtöbb pontja van.


    Keresd a párját!


    Rímelő kártyapárokat gyűjtünk.
    · Válasszunk ki 12 kártyát, amelyek nem rímelnek egymással, és rendezzük őket színükkel
    lefelé, oszlopba az asztalon. A legfelső kártyát fordítsuk fel. A többi kártyát szintén színükkel lefelé keverjük össze az asztalon.
    · A legfiatalabb játékos kezd, húz egy kártyát az asztalról, és megnézi, hogy rímel-e az
    oszlop tetején lévı kártyával. Ha igen, akkor a két kártyát maga elé helyezi, s az oszlop
    tetején lévő kártyát felfordítja. A játék így megy tovább.
    · Ha a húzott kártya nem rímel az oszlop tetején lévővel, akkor a játékos visszateszi színével lefelé a többi közé.
    · Ha az oszlop elfogyott, aki az utolsó kártyát magához vette, felfordít egy kártyát az
    asztalon lévők közül, és ahhoz próbálnak párt találni a soron következık.
    · Így folytatják a játékot, amíg minden kártya el nem fogy az asztalról.
    Az győz, akinek a játék végén a legtöbb kártyapárja van.


    Keresd a rímet!
    · Válasszunk ki 12 kártyát, amelyek nem rímelnek egymással, és rendezzük őket színükkel
    lefelé, oszlopba az asztalon. A többi kártyát szintén színükkel lefelé keverjük össze az
    asztalon.
    · Minden játékos felvesz két kártyát az asztalról, de nem mutatja meg a többieknek, mit
    húzott.
    · A legkisebb játékos kezd: felveszi az oszlop tetején lévı kártyát, és hangosan felolvassa a
    rajta lévő szót. Ha a szó rímel a nála lévő kártyák valamelyikével, a két kártyát egymás mellé, színével felfelé maga elé teszi az asztalra, majd húz egy kártyát az oszlopról, hogy meglegyen a két kártyája, ezt nem mutatja meg a többieknek.
    · Ha az először húzott kártya nem rímel egyik nála lévő szóval sem, visszateszi az asztalra
    színével lefelé.
    · A következő játékos húz.
    · Megjegyzés: Ha egy játékos kezdő két kártyája rímel, leteszi őket maga elé színükkel
    felfelé, és leveszi az oszlop két felső kártyáját, hogy meglegyen a két kártyája.
    · Ha az oszlop elfogy, az asztalon lévő kártyákból egészítik ki kettőre a kártyájukat a
    játékosok.
    · Ha már elfogyott az oszlop, a játékos megteheti, hogy egyik kártyáját visszateszi az
    asztalra, s másikat húz helyette. Egyik kártyát sem mutatja meg a többieknek. Ha kicseréli a kártyáját, akkor abban a körben már nem húzhat újat, hogy párt keressen.
    · A játék addig tart, amíg már senki sem tud új párt létrehozni az asztalon lévő kártyákból.
    · Az nyer, akinek a legtöbb rímpárja van a játék végén.

  • Cikkszám
    4383
Webáruház készítés