Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Látogató számláló
0
0
4
1
7
6
9
Házhozszállítás

Termék részletek


OR011 Angol szójáték rímpárokkal (Slug in a Jug) Orchard Toys 011

OR011 Angol szójáték rímpárokkal (Slug in a Jug) Orchard Toys 011
3 220 Ft
Három az egyben izgalmas rímjáték angolul tudó gyermekeknek
  • Három különböző módon játszható a játék: Gyűjts össze minél több rímelő kártyát. Keresd a párokat! Keresd a rímeket!
    Kezdőkkel és haladókkal is jól játszható!

    A játék tartalma: 48 rímelő képkártya
    Játékosok száma: 2-4 gyermek részére
    Ajánlott: 5-9 éves korig

    Három az egyben izgalmas rímjáték angolul tudó gyermekeknek. Győjtsetek össze rímelı
    ábrákat, hogy Slug in a Jug-féle mulatságos mondatokat, szószerkezeteket kapjatok, vagy
    keressetek rímeket, rímelı párokat.
    Fejlesztési célok
    Az Orchard játékok serkentik a gyermekek kommunikációját, személyiségfejlıdését. Ez a
    játék különösen alkalmas a következı területek fejlesztésére:
    - megfigyelés,
    - angol szókincsfejlesztés
    - szociális érzék, személyiség
    Életkor: 5-9 éves kor között
    Játékosok száma: 2-4
    A készlet tartalma:
    48 rímelı képkártya, 1 játékleírás
    A játék célja
    Minél több rímelı kártyát összegyőjteni.
    A játék menete
    Jó angolosoknak
    · Terítsük szét az összes kártyát az asztalon képes oldalukkal lefelé. Minden gyermek húz
    egy kártyát, és képes oldalával felfelé maga elé helyezi az asztalra.
    · A legfiatalabb játékos kezd: húz egy kártyát középrıl, és felolvassa a rajta lévı szót. Ha a
    szó rímel a nála lévı kártya szavával, az újonnan húzott kártyát a régi mellé teszi, és mond
    egy mondatot, amiben a két szó szerepel.
    · Ha a szavak nem rímelnek, a kártyát visszateszi színével lefelé az asztalra.
    · Amikor egy játékos sorra kerül, kicserélheti páratlan kártyáját egy másikra a csomóból, de
    abban a körben nem kereshet hozzá párt.
    · Ha már van egy rímpárja, legközelebb húz egy kártyát és maga elé teszi, a következı
    körben keres hozzá párt vagy kicseréli. Megjegyzés: egyszerre csak egy páratlan kártya lehet
    egy játékosnál.
    · Játék közben a már meglévı rímpárhoz is adhatunk hozzá harmadik, negyedik rímelı
    kártyát, minden esetben ki kell találnunk egy mondatot, amiben az egy rímhez tartozó összes
    rímelı szó benne van.
    · Ha egy játékos olyan kártyát húz, amihez egy másik játékosnál már három rímelı kártya
    van, a következı körben visszateszi a kártyát, és másikat húz.
    · A játék addig tart, míg az összes kártya elfogy az asztal közepérıl. Ekkor kiszámítják a
    pontszámaikat:
    · 2 rímelı kártya = 2 pont; 3 rímelı kártya = 5 pont; 4 rímelı kártya = 10 pont.
    Az gyız, akinek a játék végén a legtöbb pontja van.
    Keresd a párját
    Rímelı kártyapárokat győjtünk.
    · Válasszunk ki 12 kártyát, amelyek nem rímelnek egymással, és rendezzük ıket színükkel
    lefelé, oszlopba az asztalon. A legfelsı kártyát fordítsuk fel. A többi kártyát szintén színükkel
    lefelé keverjük össze az asztalon.
    · A legfiatalabb játékos kezd, húz egy kártyát az asztalról, és megnézi, hogy rímel-e az
    oszlop tetején lévı kártyával. Ha igen, akkor a két kártyát maga elé helyezi, s az oszlop
    tetején lévı kártyát felfordítja. A játék így megy tovább.
    · Ha a húzott kártya nem rímel az oszlop tetején lévıvel, akkor a játékos visszateszi színével
    lefelé a többi közé.
    · Ha az oszlop elfogyott, aki az utolsó kártyát magához vette, felfordít egy kártyát az
    asztalon lévık közül, és ahhoz próbálnak párt találni a soron következık.
    · Így folytatják a játékot, amíg minden kártya el nem fogy az asztalról.
    Az gyız, akinek a játék végén a legtöbb kártyapárja van.
    Keresd a rímet
    · Válasszunk ki 12 kártyát, amelyek nem rímelnek egymással, és rendezzük ıket színükkel
    lefelé, oszlopba az asztalon. A többi kártyát szintén színükkel lefelé keverjük össze az
    asztalon.
    · Minden játékos felvesz két kártyát az asztalról, de nem mutatja meg a többieknek, mit
    húzott.
    · A legkisebb játékos kezd: felveszi az oszlop tetején lévı kártyát, és hangosan felolvassa a
    rajta lévı szót. Ha a szó rímel a nála lévı kártyák valamelyikével, a két kártyát egymás mellé,
    színével felfelé maga elé teszi az asztalra, majd húz egy kártyát az oszlopról, hogy meglegyen
    a két kártyája, ezt nem mutatja meg a többieknek.
    · Ha az elıször húzott kártya nem rímel egyik nála lévı szóval sem, visszateszi az asztalra
    színével lefelé.
    · A következı játékos húz.
    · Megjegyzés: Ha egy játékos kezdı két kártyája rímel, leteszi ıket maga elé színükkel
    felfelé, és leveszi az oszlop két felsı kártyáját, hogy meglegyen a két kártyája.
    · Ha az oszlop elfogy, az asztalon lévı kártyákból egészítik ki kettıre a kártyájukat a
    játékosok.
    · Ha már elfogyott az oszlop, a játékos megteheti, hogy egyik kártyáját visszateszi az
    asztalra, s másikat húz helyette. Egyik kártyát sem mutatja meg a többieknek. Ha kicseréli a
    kártyáját, akkor abban a körben már nem húzhat újat, hogy párt keressen.
    · A játék addig tart, amíg már senki sem tud új párt létrehozni az asztalon lévı kártyákból.
    · Az nyer, akinek a legtöbb rímpárja van a játék végén.
  • Cikkszám
    4383
Webáruház készítés